12 Aralık 2013 Perşembe

Maybelline Affinitone Fondöten

     Merhabalar :)
     Kpss sorunsalı nedeniyle aksatıyorum yazılarımı farkındayım ama vakit buldukça yazmaya çalışıyorum :) Bugün severek kullandığım bir fondötenden bahsedeceğim. Maybelline'in genel olarak ürünlerini bayılarak kullanan biri olduğumdan bu üründe sevdiğim bir üründür.Bakalım nasılmış :))
     İlk olarak tüp olarak karşımıza çıkıyor ürün galiba tek hoşnutsuzluğum budur. Her seferinde almak istediğimden fazla gelmesi biraz sinir bozucu olabiliyor bu yüzden.



Gördüğünüz gibi kapağına bile taşabiliyor..Yapısına gelecek olursak oldukça sıvı bir                  yapısı var temkinli şekilde almanızı gerektiriyor yani. Yüzümde kabuk kabuk görüntü                     yaratmadı ayrıca kusma sorunu da olmadı.Tabii cilt tipinize göre fondöten kullanmadan                 önce nemlendirici nemlendirici kullanın derim. Orta dereceli bir kapatıcılığı var bana göre.          Ayrıca yüzünüzde kalıp gibi değilde doğal bir duruşu var. Pudrayla sabitleyip bu görüntüyü          daha da güçlendirebilirsiniz. Cilt sorunu oluşturacak bir etki de yaratmadı ki hassas cildim            vardır benim. Kokusu da yok gibi olduğundan bir rahatsızlık duymadım.

               


    
                  Bendeki rengi 24 golden beige. Fiyatı 20 tl civarı ki indirimden 10 tl gibi bir fiyattan                   almanız mümkün :) İmkanınız olursa denemenizi tavsiye edebileceğim bir ürün kendisi.

                   Sizlerin kullanmaktan memnun kaldığı fondötenler neler paylaşırsanız sevinirim :))
                   Herkese mutlu sağlıklı günler diliyorumm :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder