4 Aralık 2013 Çarşamba

Nivea Aqua Effect Arındırıcı Peeling

    Günaydınlar herkese :))
    Yazdığım postlara bakılırsa cilt bakım ürünlerine takmış durumdayım  bu aralar. Bugün de yine öyle bir yazıyla karşınızdayım :) Bu ürün aslında uzun zamandır benimle birlikte ama bir süre kullanıp kenarda kaldı maalesef. Normal/karma ciltler için bir arındırıcı peeling.                                                                                                                                                                                                                                                                   
            Ürünü uygularken rahatsız olmadım diyemem içindeki tanecikler biraz irice bu beni rahatsız etmedi ama   temizlemede biraz zorluk çektim biraz. Bıraktığı etki ise kokusu çok hoşuma gitti, temizlenmiş ve ferah bir etki de bırakıyor ve bir de cildinizi kurutmuyor, sivilceleri de dağıtmıyor ama yine  mükemmel diyemeyeceğim. Ayrıca bu ürün paraben içeriyor bilemiyorum belki de bunu sonradan görmüş olmanın verdiği bir iticilik yaşadım..
Açıklamasını yakın çekimde aşağıda görebilirsiniz.




Fiyatı 15tl idi ben 10tl ye almıştım indirimden. Ürünün bende bıraktığı etki bu şekilde sizlerin kullandığı ürünler hakkında fikirlerinizi paylaşırsanız mutlu olurum :)
Hepinize güzel günler  :) :)

1 yorum:

  1. Nedense nivea ürünlerini kullanamıyorum.
    http://nypdsena.blogspot.com/

    YanıtlaSil