23 Kasım 2013 Cumartesi

Oriflame Absolute Concealer Gold

    Günaydıııııın! 
    Bugünkü yazımda göz altı morlukları yüzünden hangi kapatıcıyı almamanız gerektiğini yazacağım :):) Ben bu ürünü satın almadım arkadaşım hediye etmişti ama severek kullandığımı söyleyemeyeceğim maalesef.. 




           Sarımsı ve ışıltılı bir görünümü ve kremsi aşırı yoğun olmayan bir yapısı var.Ben kullanımı sırasında çok sıkıntı yaşadım açıkçası. Dağıtmaya çalıştığımda bir yerde toplanıp kötü bir görüntü oluşmasına neden oldu. Sanki gözünüzün altında leke varmış izlenimi veriyor.. Azimle dağıttığım zaman ise kapatıcılık adına hiç bir beklentiniz olmasın çünkü sadece ışıltı veriyor içindeki minik simli yapısı yüzünden. Eğer göz altınızda hafif ışıltılı bir ürün istiyorsanız deneyebilirsiniz tabii.

           --Yapısını aşağıdaki gibi--



                   Benim bu ürün adına yazabileceklerim bu kadar.
                   Sizin beğendiğiniz kapatıcılar neler paylaşırsanız sevinirim :)
                                                               Mutlu günleeeeeer :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder