12 Kasım 2013 Salı

Avon Kuru Saç Ucu Onarıcı ve Argan Yağlı Serum

Merhaba arkadaşlar :) 
Bugün size kullanmaktan çok hoşnut olduğum bu iki güzellikten bahsedeceğim biraz :) Avonun saç üzerine olan ürünlerinden pek kullanmadım diyebilirim en azından düzenli olarak.. Ama bunlardan gayet memnun kaldım.

Ürünlerin her biri 30 ml  ama gayet bereketliler tek pompada bile bol ürün geliyor. Yeşil pompalı olan kuru saç uçları için ve ben çok ilk haftadan etkisini gördüm diyebilirim. Saçlarımda parlaklık ve yumuşaklık etkisi yarattı ayrıca kokusu da çok güzel :) Saç kırılmasını da azalttığını düşünüyorum süper bir etki görmedim ama yine de eski haline göre daha sağlıklıymış gibi geldi saç uçlarım. Diğer mavi pompalı olansa argan yağlı serum. bunu da saç derime gelmeyecek şekilde saçımın büyük bir kısmına uyguluyorum bazen. Yumuşacık etki bırakması da bu serumda aklımda kalan bir özellik. Saçlarımın büyük bölümü dedim evet çünkü yağlı gibi durmuyor sürdükten sonra aksine ışıltılı görünüm kazanıyor saçı ağırlaştırmıyor.
Ürünlerin tanesi 15 lira indirimde tanesini 7 liradan alma imkanınız olursa deneyin derim :)
Mutlu günler diliyorum :)) 

1 yorum:

  1. İki serumu da ben de kullanıyorum ben de oldukça memnunum :)

    Yazı için teşekkürler.
    Bana da uğramak isterseniz.

    YanıtlaSil