18 Kasım 2013 Pazartesi

Gliss Sıvı Saç Kremi & Gliss Saç Bakım Maskesi

       Merhabalaar :))
       Kısa bir aradan sonra artık yazı yazmalıyım diye düşündüm. Yeterince ihmal ettim galiba :) 
       Saçlarımıza ne kadar değer veririz bunu bizden başka kimse bilemez ve anlayamaz sanırım.        Bu yüzden bugün sizlere kullandığım bu ürünler hakkındaki tecrübelerimi paylaşmak istiyorum. Öncelikle ben duş sırasında kullanılan saç kremlerini kullanamıyorum nedense. Saçlarımı normalden daha fazla döküyormuş gibi geliyor bana..Tabi bir de ağırlaştırıyormuş gibi hissediyorum. Bu yüzden ben duş sonrası durulamadan kullanılan sıvı saç kremlerini kullanmayı daha çok seviyorum. Gelelim bu ürünlereeee:


    Ben  kuru ve yıpranmış saçlar için olan saç kremi ve saç maskesini kullanıyorum. Saçlarım da bir ara çok fazla kırık vardı ve sönük bir görüntüsü vardı.Maskeden başlayacak olursak açıkçası saçlarımda belirgin bir yumuşaklık ve parlama etkisi yarattı. Ben bunu haftada iki yada üç kez kullandım saçınızda da 1dakika bekletmeniz yeterli diye belirtilmiş zaten. Saçlarımdaki kırıklara aşırı bir etkisi olduğunu söyleyemem belki ama tamamen etkisi olmadı da diyemem :)Genel olarak memnun kaldığım bir ürün oldu :) Saç kremine gelirseeeek. Ben saç kremini yağlandırır mı diye korkusuyla almıştım ama iyi ki de almışım saçlarımı ne ağırlaştırdı ne de yağlandırdı. Hem kolay taranmasını sağlıyor saçlarımın hem de yine maskede olduğu gibi ekstra parlaklık kazandırdığını düşünüyorum. Zaten bu ikisi birbirinin tamamlayıcı ürünü olduğundan böyle bir etki de yaratmış olabilir.Söylemem gereken son şey ise kokuları çok güzel bana ilk başta çikolatayı anımsattı ama tam olarak adını koyamadığım bir kokusu var :)

Fiyatlarına gelirsek saç kremi 7 lira maske ise 10 lira civarıydı. İndirim zamanları daha uygun fiyatlardan da sahip olabilirsiniz tabi ki :) Ayrıca sizlerin de kullanmaktan memnun kaldığı ürünleri paylaşmasından çok memnun kalacağım:)

Hepinize musmutlu haftalar diliyorum  :)))

3 yorum:

  1. merhaba, evet ben de severim gliss'in sıvı saç kremlerini, birkaç çeşidini memnuniyetle kullandım ve taramayı oldukça kolaylaştırıyor :) üstelik kokuları da güzel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa:) Yorumunu paylaştığın için teşekkür ederim. Görüşmek dileğiyle:):)

      Sil
  2. Merhaba, bende böyle br ürün arıyorum, denemek lazım demekki:)

    banada beklerim, sevgilerle

    YanıtlaSil