10 Kasım 2013 Pazar

Maybelline Affinitone Perfecting & Protecting Pressed Powder

İyi pazarlar :)
Bugünkü talihli ürün bu pudra oldu. Ambalajı gayet kullanışlı bana göre. İçinde ayna olması da başka bir artısı bizler için sanırım :) Yalnız ben süngerine pek ısınamadım bana çok kullanışsız geldi.
 




Yapısına gelince öyle büyük kapatıcılık umuduyla alacaksanız bu pudradan uzak durun derim çünkü ince bir yapısı var. BB krem veya fondöten sabitlemek için kullanıyorum ben daha çok. Tek başına kullanımda gün içinde tazelemeniz de gerekebilir. Diğer pudralarımla karşılaştırınca tozutuyormuş gibi geliyor bazen ama dediğim gibi aşırı kapatıcı olması gibi bir beklentiniz yoksa bunların hiç biri sorun olmayacaktır :)


  Yapısını şu şekilde gösterebilirim.  Fiyatı 20 lira ben indirim zamanı 10 lira civarında almıştım. Denemeye değer mi? Bence değer :) 

3 yorum:

  1. Günlük kullanıma uygun severek kullandığım bir pudra canım :)

    YanıtlaSil
  2. BUNU DA DENEMEK İSTİYORUM ÇOK ÖVGU DUYUYORUM ŞU THE BALM SEXY MAMA TRANSPARAN PUDRA AŞKIMDAN BİR KURTULSAM :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisini karşılaştıracak olsam sexy mama derim ben de galiba. Merakımdan dolayı değişik pudralar denemeyi seviyorum sana da öneririm :)

      Sil