9 Kasım 2013 Cumartesi

Neutrogena Visibly Clear Pink Grapefruit Facial Wash

Cilt temizliğine takmış durumdayım sanırım aklıma ilk gelen cilt temizleme ürünü oluyor zira :) Bugünkü tanıtmaya çalışacağım ürün sivilce ve siyah noktalara karşı geliştirilmiş bir yüz temizleme jeli.
Ürünü yarıladım ama ben bunu siyah noktaları yok etmesi amacıyla kullanmıştım. Ancak bende sivilcelenme gibi bir sıkıntı yarattı maalesef. Eğer sivilce sorununuz yoksa kullanmayın derim tek eksisi bu oldu onun dışında cildimi kurutmadı ve ferah bir etki bıraktı ayrıca kokusu da çok güzel :)
Ürünün açıklamasını burada ayrıntılı bir şekilde görebilirsiniz. Fiyatı 20 liraydı indirimde yakalarsanız daha uygun fiyata alabilirsiniz ama ben tekrar bu ürünü almayacağım:)

2 yorum:

  1. selam blogun çok hoş arka plana bayıldımm :)
    ben de beklerim sevgiler<

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) bloğunuzu seve seve takip edeceğim:)

      Sil