7 Kasım 2013 Perşembe

Loreal Paris Cilt Düzgünleştirici Temizleme Jeli

Herkese merhaba :) İlk yazımı cilt bakımı, temizliği üzerine yazmak istedim ki makyajın temiz bir ciltte daha hoş ve sağlıklı durduğunun kanaatindeyim. İlk tanıtmak istediğim bu temizleme jeli normal ve karma ciltler için bir temizleme jeli ki ben karma cilt tipine sahip biriyim o yüzden sizlerinde fikrini merak ediyorum :)


Eğer makyajdan sonra yüzünüzü yıkamadan yapamayanlardansanız bu ürün tam size göre. Kir ve makyajdan arınmış cilt vaadediyor ki bana göre bunu fazlasıyla yapıyor üstelik cildimi de kurutmuyor.
Ürünün çok hoş kokusu var ve ferahlatıcı etkisi var. Benim bayılarak kullandığım bir ürün kendisi :) Fiyatı 10 lira civarıydı bu fiyatı hak ettiğini düşünüyorum ve tavsiye ediyorum :) Buna benzer ürünlerin yorumlarını da sizlerden bekliyor olacağım. Hepinize mutlu akşamlar diliyorum:)

4 yorum:

  1. bloğun hayırlı uğurlu olsun canım,umarım güncel ve güzel yorumlarda buluşuruz seninle :}} Aynı üründen bende kullanıyorum bitti bitecek,dediğin gibi gayet memnunum bende güle güle kullan.

    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim tatlım etkileşim halinde olmayı çok isterim:) Sizlerin görüşlerini alarak paylaşımlar sunmak beni daha mutlu edecektir:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. ÇOOOK TEŞEKKÜR EDERİM CANIM BENİMM :))

      Sil