13 Kasım 2013 Çarşamba

Diadermine Nemlendirici Bakım Kremi

   Merhabalar :)
   Kış mevsimine cildimizi hazırlamak daha doğrusu kuruyup çatlamasını önlemek adına önlemler alıyoruz. Bunun için arayışlarda bulunuyoruz. Bugün sizlere bahsedeceğim Diadermine normal/karma ciltler için olan nemlendirici bakım kremi de bunlardan biri.


   Ürünün yapısından bahsetmek gerekirse yoğun bir yapıya sahip ama bu bana parlama/yağlanma gibi bir problem yaşatmadı açıkçası.Ama gün içinde cildimde kuruluk hissi yaşadığım zamanlar oldu bunu da cildimin kreme alışmasına bağlıyorum. Nedense ben kremlerdeki UVA/UVB filtrelerine çok dikkat ediyorum yaşadığım şehirden de kaynaklı olabilir bilemiyorum ama bu krem içeriğinde UVA/UVB filtresi bulunmakta. Hassas ciltler için kullanımı ne derece uygun bilemiyorum ama ben her ürünü alerjimden dolayı kullanamıyorum bu üründe öyle bir ters etkiyle karşılaşmadım :)
       Fiyatına gelirsek 10 lira civarında almıştım ben. Sizlerin de nemlendirici yorumlarınızı bekliyorum. Herkese güzel günler :)

2 yorum:

  1. Ben de kullanıyorum bu ürünü. Bende de yüzüme sürdükten sonra ellerimde bıraktığı kuruluk hissinden dolayı (tamamen benlik bir durum :) ) sevemedim. Yoksa yüzü nemlendirmesi güzel. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değişik ürünler kullanmayı sevdiğim için almıştım memnunum şu an ama garnier ın nem dengesini de oldukça merak ediyorum :)

      Sil